Thursday, February 13, 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri


Assalamualaikum hai warga blogs.


Semua apa khabar? Sihat? Oh, sebelum terlupa, saya ingin perkenalkan diri saya dulu mana tahu ada yang ingin mengenali dalam diam ke. Hahaha.  Bak kata pepatah tak kenal makan tak cinta, dah kenal mana tahu kita boleh jadi kawan jalan cari makan sama-sama. Nama diberi Awadah yang membawa maksud lemah lembut (sebab selalu sangat orang bertanya makna nama jadi kita bagi tahu teruslah). Boleh panggil wada. Berasal dari Muadzam Shah Pahang dan sekarang saya belajar di UPM Serdang dalam Bachelor Sastera Bahasa dan Linguistik Melayu. Semestinya ramaikan yang ingin mengetahui apa yang saya belajar dalam kos ni atau ada juga segelintir yang baru sedar akan wujudnya kos ni. Jadi, InsyaAllah nanti ada masa, saya akan kongsikan tentang kos ni. Seterusnya, saya merupakan anak sulung daripada 4 adik beradik yang kesemuanya comel-comel. Jadi ada jugaklah terselit garangnya tu tapi jangan risau garang saya bertempat. Hahaha.




No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020:PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

                                                                                            Hari berganti hari, masa sentiasa berjalan set...