Thursday, February 20, 2020

NYAWA SAYA

 Assalamualaikum, 




Bertemu kembali kita. Jadi hari ni nak bercerita serba sedikit mengenai buah hati pengarang jantung, nyawa, syurga, dan macam-macam lagi lah. Tak lain tak bukan mestilah keluarga saya atau dalam Bahasa Inggeris My Family dan dalam Bahasa Sepanyol Mi Familia. Gituu. Saya berasal dari sebuah keluarga yang sederhana tetapi kaya dengan kasih sayang. keluarga saya terdiri daripada enam ahli keluarga iaitu ayah, emak, saya, adik lelaki saya dan dua orang adik perempuan saya. Ayah saya merupakan pemandu kesihatan dan emak saya merupakan suri rumah tangga sepenuhnya. Adik lelaki saya seorang pelajar IKBM di Pahang manakala adik perempuan saya yang pertama sedang mengumpul duit poket sementara menunggu keputusan SPM yang bakal keluar dan adik perempuan saya yang seorang lagi merupakan seorang pelajar Tingkatan 4 di Pahang. jadi inilah nyawa saya. 

No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020:PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

                                                                                            Hari berganti hari, masa sentiasa berjalan set...